Nytt år nya möjligheter

Inomhusträning
Husse, matte och hela flocken ska iväg den 7 och 17 januari till Fagerstas nya inomhushall för att träna agility.
Björnidet.
Jag och husse tränar i Smedjebacken på Björnidet som Ludvika BK hyr några söndagar för agility- och lydnadsträning. Kul att träffa alla agilitykompisar fr klubben
Vintercupen;
Tre gånger kvar på vintercupen som Fagersta KK anordnar i Nordansjö Norberg. Efter 3 gånger, varav jag varit med på två, så ligger jag på en 6;e placering av 16 vovvar. Bådar gott va? 
                    
Linslus? Jag? Ähh.                          Bus i snön med flocken
    
Julbus med barnbarnet Eddie. Han är rolig att leka med och så får man så mycket godis.
              God forsättning önskar Bennaz "Simsim" med sin flock
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Ella

GOD FORTSÄTTNING! Snart får vi springa på agilitybanorna igen - woho!!

2013-01-02 @ 17:11:06
URL: http://maktezelize.blogspot.com
Postat av: Gill Bennaz kennel

God fortsättning på det nya året! Oh, är ni redan igång med träningar. Ni är fantastiska. Jag håller tummarna för att ni får ett lyckosamt tävlingsår. Kram från pumi-stugan

2013-01-04 @ 19:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0